Kandidat SBB-a za zastupnika u Zastupničkom domu Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine Amer Kapo je govorio o tome zašto je jedan od predizbornih slogana SBB-a “Da Sarajevo bude kao Dubai”.
Prema njegovim riječima, jasna je činjenica da je riječ o metafori i da se ovim sloganom prije svega želi da Sarajevo bude mjesto ubrzanog razvoja, najpoželjnija turistička destinacija i finansijski centar regije.
“Imao sam tu sreću i priliku da nekoliko puta posjetim Dubai. Ni u jednom trenutku me nije dojmilo mnoštvo betonskih zgrada pozicioniranih jedna do druge. No, očarali su me izuzetno čisti parkovi, izuzetna putna infrastruktura, klizališta i skijališta u tržnim centrima, ogromni akvariji, fontane, stadioni i arene vrhunskog izgleda. iako sam siguran da nemaju ni djelić talenta za sportom i muzikom poput naših ljudi, poseban utisak ostavljaju mnoge turističke atrakcije koje se ne mogu posjetiti ni za mjesec dana boravka, što izuzetno pomaže činjenici da je turizam najveći nosilac prihoda u Dubaiju”, naveo je Kapo koji je bio direktor sarajevskog Kulturno-sportskog centra Skenderija.
Smatra da brzina izgradnje spomenutog, kako je naveo, zasigurno nikoga ne može ostaviti ravnodušnim.
“Da ne spominjem olakšice za otvaranje biznisa i mnogih mogućnosti svima koji žele da ostvare brz poslovni uspjeh u jednom od finansijskih centara svijeta”, dodaje.
Za njega je Sarajevo ljepši grad, ali je “isto tako i grad u kojem se bazen na fakultetu renovira 15 godina, u kojem se dio pruge rekonstruiše više od godinu dana, u kojem se Prva transverzala gradi brzinom kretanja puža i gdje se privatni interesi stavljaju iznad državnih i društvenih”.
“Možda, čak i više od toga, boli činjenica da građani konstantno ukazuju na loše održavanje higijene u gradu i u kojem se dvije važne institucije ne mogu dogovoriti šta će se nalaziti u centralnom parku, Hastahani te jedni drugima prijete milionskim tužbama”, napomenuo je.
Kapo je poručio da je mnogo takvih primjera, ali da, kako je naglasio, mi moramo da napravimo otklon od razmišljanja i konstatacija da se nešto ne može uraditi, jer opstrukcije, demagogija i filozofiranje ne donose ništa dobro, a posebno ne željeni rezultat.
“Zamislimo samo situaciju da su prije 30 godina vlasti u Dubaiju sjedile po sastancima i govorile da se ništa ne može napraviti na mjestu pustinje i da je najbolje da sve ostane onako kako jeste. Vjerovatno bi i dan danas kamile bila glavno prevozno sredstvo s jednog na drugi kraj grada. Slična situacija je i s ostalim gradovima koji su doživjeli ubrzani razvoj i u kratkom vremenu izgradili nove vrijednosti po kojima su postali prepoznatljivi. Zaista je mnogo takvih primjera. Primjera koji trebaju da budu vodilja u našem budućem radu – konkretnom, brzom i kvalitetnom radu koji će donijeti očekivane rezultate”, mišljenja je.
Kapo je konstatovao da će Sarajevo “uz sve nove vrijednosti uvijek biti i zauvijek ostati Sarajevo, grad koji ima dušu, historiju, arhitekturu, ali i njegove stanovnike koje ga najviše čine onim što jeste, gradom otvorenim za sve, a posebno za nove ideje”.