Jedan od najprepoznatljivijih simbola grada, sarajevska Skenderija posljednjih godina polako, ali sigurno vraća stari sjaj. Direktor ovog javnog kantonalnog preduzeća Amer Kapo za „Dnevni avaz“ govori o budućim događajima koji će u „Skenderiji“ biti održani, a osvrnuo se i na prethodni period, koji ocjenjuje vrlo uspješnim.
Značajni sajmovi
– Organizirali smo „Ljeto na Skenderiji“, manifestaciju koju ćemo naredne godine nastaviti već od 15. aprila. Zadovoljni smo postignutim. Naravno, još je dosta posla koji treba uraditi kako bi „Skenderija“ bila zanimljiva svim našim sugrađanima. Trenutno smo u fazi raspisivanja tendera za ledenu plohu – kaže Kapo na početku razgovora.
Trenutno su u pripremi dva vrlo značajna sajma.
– Tako je. U oktobru nas očekuje Festival turizma, koji je prošle godine bio veoma uspješan. Ove godine ćemo, osim turističke ponude, predstaviti i gastro turizam. Na platou ćemo 26. oktobra pokušati oboriti Ginisov rekord u serviranju 13.000 palačinaka. I dalje nam je u fokusu promocija domaćeg turizma, a predstavit će se i brojne turističke agencije. U decembru organiziramo Sajam privrede, koji privuče dosta posjetilaca.
Osim sajmova, po čemu je „Skenderija“ prepoznatljiva, hoćete li nastaviti s organizacijom koncerata?
– Da. Trenutno pripremamo koncert za novembar. Za nekih desetak dana izabrat ćemo izvođača. Prošle godine smo prvi put krenuli s organizacijom koncerata. Trudili smo se da svaki mjesec dovedemo nekog od najpopularnijih izvođača. Koncerti su bili veoma dobro posjećeni.
Na koji način ćete obilježiti jubilej 50 godina rada „Skenderije“?
– Tokom cijele naredne godine na različite načine i brojnim programima obilježit ćemo godišnjicu. Planiramo organizirati brojne koncerte, veliki broj sajmova, ali i programa namijenjenih našim najmlađim posjetiocima.
Ledena dvorana
Što se tiče infrastrukture, dokle se s tim stiglo?
– Sve vrijeme, koliko je u našoj moći, ulažemo u infrastrukturu. Ledena dvorana još čeka obnovu. Nažalost, taj dio „Skenderije“ još je nefunkcionalan. Nadam se da ćemo uskoro moći na neki način osigurati sredstva kako bismo krenuli i u njenu obnovu.
Vratili ste dosta firmi u Privredni grad. Međutim, čini se da nema mnogo posjetilaca, kao što ste očekivali.
– I dalje imamo akcije za mlade, koji počinju biznis, ali posjeta je, nažalost, slaba. I dalje ćemo se truditi da dovedemo nove, prepoznatljive klijente. Imamo i dalje dosta prostora za iznajmljivanje. Vladi KS nedavno smo predložili da se u „Skenderiji“ otvori centar za plaćanje komunalnih usluga. Na ovaj način ćemo privući i veliki broj ljudi.
Google aplikacija
– Naše aktivnosti i programe svi zainteresirani moći će pratiti i putem Google aplikacije „Skenderija“ koja će uskoro biti dostupna. Na ovaj način pokušavamo pratiti svjetske trendove, jer znamo koliko su ove aplikacije danas popularne, posebno kod mladih.