Poslovično nesposobnog Izetbegovića, jako je uznemirila informacija da će se toplovod Kakanj – Sarajevo završiti za tri godine i da će time prestati naša ovisnost o ruskom plinu.
Tačno je da se radi o višedecenijskom projektu, čiju važnost nije htjela da prepozna višedecenijska vlast Bakira i Sebije Izetbegović. Najbolji dokaz toga je da trasa toplovoda namjerno nije ugrađena u infrastrukturu autoputa Kakanj-Sarajevo, koji je radio turski Čengiz.
Ta se trasa toplovoda, koja zauzima vrlo mali prostor uz autoput, mogla uraditi uzgredno i za vrlo malo novaca, ali taldžijskoj vlasti to nije odgovaralo.
Imenovanjem Fuada Čibukčića za direktora Fonda za okoliš, koji je obezbijedio novac za početak projektovanja i političkom pobjedom nad tzv. plinskim lobijem koji predvodi SDA, a u čemu je doprinos SBB-a nemjerljiv, stvoreni su uslovi pripremne radnje i prestanka višedecenijskog trovanja Sarajeva plinovima i zagađenim zrakom.
SBB raduje činjenica da se bivši svemoćni direktor Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo Bakir Izetbegović, zahvaljujući Radončiću, prvi put nakon 1990. godine, od kada radikalno i nepotistički vlada Bošnjacima, sjetio ovog projekta i u biti lako rješivog problema.